Opravy motorů Škoda

Provádíme generální opravy všech typů motorů vozů Škoda Octavia, Škoda Fabia, Škoda Superb, Škoda Yeti, Škoda Roomster, Škoda Rapid nebo Škoda Citigo s motorizacemi 1.6 TDI, 1.9 TDI, 2.0 TDI, 2.5 TDI, 2.0 TSI, 1.6 FSI, 2.0 FSI...

Provádíme generální opravy problémových motorů Škoda 1.2 HTP a 1.2 TSI.

Provádíme opravy hlav motorů Škoda - rovnání, broušení, opravujeme vymačkané - poškozené uložení vstřikovačů naftových TDi - PD motorů.

Servis motorů Škoda zahrnuje výměny rozvodových sad, olejových a vodních čerpadel, žhavičů, opravujeme, seřizujeme a měníme vstřikovače.

Opravy a generální opravy motorů Škoda 1.2 HTP

Opravujeme, repasujeme a generálkujeme motory Škoda 1.2 HTP. Většina autoservisů nabízí pouze repase/opravu hlavy tohoto motoru, ale kompletní generální opravu nejsou schopni v požadované kvalitě zajistit. Důvodem je technologie výroby tohoto motoru, kde je blok motoru vyroben jako jeden celek, který není určen k demontáži a opravě, ale pouze celkové výměně. Po letech oprav těchto motorů jsme po zkušenostech dospěli k vlastnímu spolehlivému technologickému postupu při opravách bloku tohoto motoru. Můžeme tak našim zákazníkům nabídnout nejen opravu hlavy motoru 1.2 HTP, ale i kompletní generální opravu motoru 1.2 HTP Škoda Fabia. Po této kompletní opravě najede motor při pravidelné správné údržbě dle zkušeností našich zákazníků dalších cca 150 tis. kilometrů bez problémů. 

Jak se projevuje poškození motoru Škoda 1.2 HTP

  • vysoká spotřeba oleje ( i několik litrů na 1000 km)
  • snížený výkon motoru
  • zvýšená kouřivost motoru
  • chod motoru pouze na dva válce
  • špatné, obtížné startování motoru
  • kolísání chodu motoru na volnoběh a výrazné chvění motoru

Co je třeba s motorem udělat, aby znovu spolehlivě fungoval

  • kompletní demontáž, včetně demontáže bloku motoru
  • kompletní dekarbonizaci a zprůchodnění olejových kanálů
  • GO hlavy motoru - srovnání/broušení hlavy, výměna ventilů, vodítek ventilů, gufer ventilů, sedel ventilů
  • nová rozvodová sada
  • zkontrolovat a případně opravit uložení vačkového hřídele
  • zkontrolovat blok a při poškození provést výbrus válců motoru
  • nové písty a kroužky
  • zkontrolovat klikovou hřídel, případně opravit/zbrousit, namontovat nové ložiska
  • při montáži kompletně přetěsnit motor - nová sada těsnění, včetně gufer
  • po montáži do vozu provést seřízení motoru ve voze
  • provést diagnostiku řídící jednotky vozu a nastavit nové servisní intervaly


Koupit použitý motor z vrakoviště nebo udělat GO stávajícího?
Výměna vašeho poškozeného motoru za jiný motor z vrakoviště je vždy řešení jen na velmi omezenou dobu. Tyto použité motory mají najeto stejně nebo i víc kilometrů než váš motor a mají stejný výrobně konstrukční problém. Ten se může projevit v podstatě kdykoliv, protože nezjistíte kolik má prodávaný motor ve skutečnosti najeto a jak pečlivě byl servisován. Cena motoru z vrakoviště také není zanedbatelná. Vy ale nevíte co kupujete, protože bez demontáže to nelze zjistit. Kupujete "zajíce v pytli". 
Naproti tomu generální oprava vašeho stávajícího motoru vyřeší váš problém spolehlivě a se zárukou. Je na první pohled sice dražším řešením, ale ve výsledku několikanásobně ušetříte - peníze, čas a starosti.

Potřebuje váš motor Škoda opravu?